gittan (Oregistrerad Gäst)
Oregistrerad gäst
Postat Från: h138n10c1o1043.bredband.skanova.com
Postat den Måndagen den 07 Januari, 2008 - 12:07:
--------------------------------------------------------------------------------
Hej och god fortsättning på det nya året.
Var med om en skräckfärd med samres innan jul och vill inte vara med om en sån tur igen. Skulle till Lund och hade beställt taxi några dagar innan. Han var 10 min försenad och stressad, skulle hämta en till passagerare men det var felbeställt för det var en rullstol och han hade vanlig personbil, kunde ju inte han skyllas för, men det ursäktar inte hans beteende sen. När vi körde ut från kristianstad missar han avfarten till Lund, ändå har han sagt att han varit taxichaufför i 16 år, då borde man väl veta var avfarten är?

??Vad gör han?

Jo vänder på motorvägen!!!!!!Kör in till en polisficka på högersida och säger att där finns ett hål i mitträcket på vägen, där kommer jag emellan och blåser rakt över motorvägen till nästa polisficka mittemot, vänder bilen och väntar tills han kan köra ut igen.Hoppsan säger jag och han säger ta det lungt.Detta gick jag och funderade på hela veckan och ringde sen och anmälde till samres. Reaktionen var att hon som tog samtalet blev tyst och sa sen att hade det varit jag hade jag skrikigt.Skulle genast gå till sin chef och tala om det här.
Jag vill ju kunna använda samres fler gånger men efter det här så vet jag inte.
Kram från Gittan som klarade sig helskinnad från den turen.
Skriv Ditt Meddelande Här
Postning är för närvarande avstängt i denna diskussion. Kontakta listskötaren för diskussionen för mer information.