Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
September 09, 2010, 16:47:56
Startsida Hjälp Sök Logga in Registrera
Nyheter: Vad kan Meniereföreningen göra för dig? Gå in på Ämnet Information och läs vidare
Ordf Yvonne Olsen

Meniéreföreningens Klotterplank  |  Om klotterplanket  |  Plankdiskussioner  |  Ämne: Hur skriver jag på klotterplanket? « föregående nästa »
Sidor: [1] Gå ned Skriv ut
Författare Ämne: Hur skriver jag på klotterplanket?  (läst 1642 gånger)
smulan
Ny användare

Antal inlägg: 7

Visa profil
« Svara #3 skrivet: Januari 12, 2010, 12:02:26 »

Jag vill bara tacka för ett jättebra forum! Jag har lärt mig mycket om Menieres sjukdom; en sjukdom som jag också har drabbats av.

Tack! Smiley
Loggat
Johan Spännare
Administrator
Van användare

Kön: Man
Antal inlägg: 173

define@bredband.net
Visa profil E-post
« Svara #2 skrivet: Oktober 10, 2009, 14:13:01 »

Hej Per!

Som jag kan se det är det idag fler aktiva skribenter på nya klotterplanet än vad det var på det gamla. Att det känns rörigt beror nog på klotterplank kanske är något nytt för dig. Men när du väl gått kläm på hur du använder det så är det lätt som en plätt. Ett tips kan vara att skumma igenom hjälpen som finns i menyn upptill på huvud sidan.

Mvh Johan
Loggat

//Johan
per
Ny användare

Antal inlägg: 1

Visa profil
« Svara #1 skrivet: Oktober 07, 2009, 18:34:26 »

varför är detta klotterplank så komplicerat? Är ju extremt svårt för oss sjuka att hitta i den här bråten.
Kan man inte förenkla det på nått sätt? Hur många kommer inhär jämförtme tidigare?
Loggat
Johan Spännare
Administrator
Van användare

Kön: Man
Antal inlägg: 173

define@bredband.net
Visa profil E-post
« skrivet: Februari 06, 2009, 17:34:10 »

För att kunna svara eller skriva nya inlägg på klotterplanket måste man vara registrerad användare. Detta gör man genom att klicka på knappen "Registrera" i menyn och följer instruktionerna.

Mvh Johan
Loggat

//Johan
Sidor: [1] Gå upp Skriv ut 
Meniéreföreningens Klotterplank  |  Om klotterplanket  |  Plankdiskussioner  |  Ämne: Hur skriver jag på klotterplanket? « föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.075 sekunder med 18 databasfrågor.